2016. március 6., vasárnap

Almás csirkesaláta pirított magvakkal

Egyik kedvenc könnyű ebédünk ez a csirkesaláta, amelyet bármilyen körettel vagy akár szendvicsbe töltve is tálalhatunk. 

Hozzávalók:
  • egy adag csirkemell, filézve, felkockázva
  • kókuszzsír
  • 2-3 alma
  • 2 pohár joghurt
  • 1-2 ek méz
  • pici almaecet
  • 1 ek majonéz
  • 1-2 marék kénezetlen mazsola (vagy más aszalt gyümölcs)
  • fél lilahagyma, finoman felaprítva
  • 1 marék dió, felaprítva, megpörkölve
  • borsikafű és rozmaring
Elkészítés:
  1. A csirkét megtisztítom, apró kockákra vágom, és kókuszzsíron wokban megsütöm.
  2. Az öntetet összeállítom, a hagymát, mazsolát és a megpörkölt diót hozzáadom.
  3. Az almát felkockázom, belekeverem, majd végül hozzáadom a sült húst.
  4. Legalább egy fél órára lefedve hűtőbe teszem.
  5. Szendvicset készítek belőle, vagy ropogós tepsis krumplival vagy batátával tálalom. 

1 megjegyzés:

  1. szendvicsként én egy reggelinek is el tudnám képzelni, nagyon jó. imádok reggel is változatosan étkezni, el is készítem hévégén. ma láttam, hogy egy kis szerencsével kiadós reggelit lehet nyerni. eljátszottam a gondolattal, de jó lenne ha egyszer engem lepnének meg, vagy még jobb, 1 milla? http://bit.do/nyeroactimel

    VálaszTörlés