2014. november 18., kedd

Briós

Nincs aki ne kapna kedvet ezekhez a gyönyörű formájú briósokhoz. Lilahagymalekvárral és kacsamájpástétommal különösen finom.

Hozzávalók
  • 3 dl langyos tej
  • 60 dkg liszt
  • 3 ek cukor
  • 3 dkg friss élesztő
  • 3 dkg nagyon puha vaj
  • 3 tojás sárgája
  • 1 kk só
  • a tetejére plusz egy tojássárgája
Elkész­ítés
  1. Az élesztőt egy kevés cukorban megfuttattam a tejben, majd minden hozzávalóból tésztát dagasztottam.
  2. Amikor megkelt, vékony szálakat sodortam belőle, majd felcsavartam és egy muffinsütő formába tettem őket.
  3. Letakartam, és újabb fél órát hagytam kelni, majd megkentem a tetejét a tojás sárgájával.
  4. 180 fokos sütőben szép pirosra sütöttem.
Eredeti forrás: Fűszer és Lélek  
Forrás: Kis Detti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése