2018. június 5., kedd

Töltött krumpligombóc

Nagyon kedvelem az Ízőrző blogot. A Facebookon is követhető! Ez a bejegyzés most valójában recept a receptben, mert a blog is az "eredeti" Bede Anna-receptre épít. A tölteléken azonban én is változtattam!

Annyit tudok még hozzátenni, és ez talán egy-, két- vagy sokgyerekeseknek fontos adalék lehet, hogy kipróbáltam, és elkészítettem a gombócokat előző este. Nyersen, sütőpapírra helyezve várták a hűtőben a másnapi kisütést. Teljesen működőképes a dolog! Nem lágyult el a tészta - igazából csak ettől tartottam.

A recept tehát itt olvasható: http://izorzo.blogspot.com/2018/06/toltott-krumpligombocok.html

Az én töltelékem pedig:

  1. Apró kockára vágott kolozsvári szalonnát pirítottam pici olajon hagymával. Erre dobtam rá egy nagy adag fagyasztott zöldborsót.
  2. Összepároltam, majd növényi sajttal szórtam meg.
  3. Egy kis sóval ízesítettem, majd leturmixoltam botmixerrel, de nem túl krémesre. Inkább darabosan hagytam. 
  4. Ezt a masszát töltöttem bele a gombócokba.
Forrás: Lengyel Zsuzsa



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése