2016. október 5., szerda

Endíviás-csirkés tésztasaláta

Nagy szerelmem lett az idén az endívia, és már rég szerettem volna kipróbálni azt az igazi, tartalmas "mindent bele" tésztasalátát, amelybe igazi leveles salátát is tesznek. Ugyancsak a fantáziánk szabhat határt a variációknak: grillezett húsok, sajtok, finom öntetek, jófajta zöldség, pirított magvak kerülhetnek a salátába a tészta mellé. Én hidegen szeretem fogyasztani.

Hozzávalók:
  • 40 dkg csirkemell
  • olasz fűszerkeverék (termelői)
  • főtt tészta
  • 2 fej lilahagyma
  • 1 marék aszalt paradicsom
  • 3 marék reszelt sajt (lehet parmezán is)
  • 1 marék főtt kukorica (fagyasztóból)
  • 4 marék aprított endívia
  • majonéz
Elkészítés:
  1. A csirkemellet vékony szeletekre vágjuk, kicsit kiklopfoljuk, majd grillserpenyőben megsütjük. Közben ízlés szerint fűszerezzük. Én a kedvenc olasz fűszerkeverékemmel fűszereztem (Bödön vásár).
  2. A tésztát megfőzzük, leszűrjük.
  3. A hagymát apróra vágjuk, a sajtot lereszeljük, az endíviát feldaraboljuk. A kukoricát megfőzzük. Az aszalt paradicsomot lecsöpögtetjük.
  4. Mindent szépen összekeverünk, majd ízlés szerint majonézt és sót is adunk hozzá.
  5. Elkeverjük, majd behűtjük, vagy azonnal tálaljuk.
Forrás: Lengyel Zsuzsa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése