2014. január 1., szerda

Zöldséges tekercs Orsi konyhájából


A 2014-es év első receptjét gazdasszonyunktól, Orsitól, kaptuk.


Hozzávalók:

  • sárgarépa
  • lilahagyma
  • fodros leveles kel
  • pannónia sajt
  • 3 tojás
  • kapor
  • só 
  • bors
  • olaj

Elkészítés:
  1. A lilahagymát és sárgarépát megpároltam, egy kis kaporral, só, bors, ízesítettem, csíkokra vágtam a fodros kelt majd azzal is pároltam egy rövid ideig. 
  2. A kis kockákra vágott pannónia sajttal és két tojással összekevertem a zöldségeket , ezután  a leveles tésztát felcsavartam, megkentem tojással. Ez ugyanaz a teljesen egyszerű konstrukció mint a mángoldos tekercs :) és itt is igaz hogy bármit variálhatsz, sárgarépa helyett lehet pasztinák, burgonya, kapor helyett lehet kakukkfű, majoranna vagy petrezselyem. Én mindig kísérletezek :)
Forrás: Kiss-Kovács Orsolya


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése