2014. május 1., csütörtök

Gazdag céklasaláta, kókusztejes szerecsendiós burgonyapürével






A cékla leveleiből egy gazdag  salátát készítettem. Tényleg gazdag lett, mert kb. minden olyat belepakoltam amit a tej-, tojás-, gluténmentes diétám alatt ehetek :D





Hozzávalók:

  • zsenge céklalevelek és apró céklák felszeletelve
  • pár darab savanyú ubi
  • 2 alma
  • sok pirított mandula!!! nagyon fontos ízösszetevőőő
  • 1 tonhal konzerv (bűűűnözök) :)
  • öntet: olívaolaj, füge ecet (ez lehet más ecet is), méz, só
És még maradt pár céklagumóm, hogy a reggeli hamletemre rápakoljam. Egyszerű, de mutatós reggeli.
Legközelebb majd egy kevés napraforgó vagy szezámmagot sóval megpirítok és rászórom.

A burgonyapüréhez:
  • sarpo mira burgonya
  • kókusztej
  • szerecsendió
  • margarin (ha ehetném vajat tettem volna, mert a margarin nem egészséges :) 

Desszertnek kukoricadarát főztem meg kókusztejben és összekevertem mézzel. A tetejére házi szilvalekvár került.

Forrás: Kiss-Kovács Orsolya



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése