2013. június 18., kedd

Cukorborsós tészta

Tudom, mindig jövök a 15 perceimmel, de hétköznaponként sokszor az is öröm, hogy az ember a saját maga főztjét eheti. Ennek az ételnek ma különösen örültünk. Ne felejtsük elővenni a wokunkat!

Hozzávalók:

  • 2-3 marék cukorborsó
  • 1 fél csomag jó minőségű fetasajt
  • olívaolaj
  • tárkonylevelek
  • borsikafű
  • Himalája só
  • bazsalikom
  • finom tészta (nálam Linguine)
  • bors
  • tejföl a tálaláshoz


Elkészítés:

  1. Tegyük fel a tésztát főni forrásban lévő, sós vízben. Többször hallottam már főzőműsorokban, hogy a tésztát ne öblítsük le, így én sem szoktam. Az ember szinte mindig úgyis azon melegében felhasználja a tésztát.
  2. Elő a wokkal: mehet bele egy kis olívaolaj, és az alaposan megmosott cukorborsókat hirtelen átsütöm pár perc alatt, majd a tészta főzőlevéből merek rájuk egy kanál vizet. Ebben hagyom egy kicsit párolódni. A wokból szerencsére gyorsan elpárolog ez a mennyiségű víz.
  3. Közben fűszerezzük a borsót. Gyakran forgassuk, dobáljuk (emlékszünk a jelszóra: stir-fry).
  4. A tésztát leszűrjük, egy szép tálba rakjuk. Rászedjük a borsót, rádobáljuk a feta darabkákat, és máris tálaljuk.
  5. Én megengedtem magunknak egy kis tejfölt is. Nyamm.
Forrás: Lengyel Zsuzsa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése